C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
En base a la resolució de 29 de març de 2005, de la Direcció General del Cadastre, per la qual s'aprova el règim d'establiment i funcionament dels Punts d'informació Cadastral (PIC), l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt disposa de l'esmentat servei PIC, mitjançant el qual adopta un paper d'intermediari en l'exercici d'accés a la informació cadastral, en l'àmbit de tot el territori nacional, excepte País Basc i Navarra, de la persona que la sol·licita.
Quins serveis presta?
Els serveis als quals es pot accedir són els següents:
Els titulars cadastrals, els seus representants o persones autoritzades.
Com accedir-hi?
Han de dirigir-se al Punt d'Informació Cadastral, ubicat al carrer Sant Antoni, 13, personalment, mitjançant petició que s'emplena en el mateix moment que s'entrega la documentació sol·licitada.
Si el/la sol·licitant és el/la titular del certificat, cal aportar el DNI original. Si no ho és, haurà de portar el seu DNI, l'autorització expressa del/la titular i la fotocòpia del DNI de la persona que autoritza.
En cas de persones jurídiques, cal el DNI de la representació legal i la documentació acreditativa de la representació o acreditació amb què s'actuï.
Independentment del lloc de residència, mitjançant els Punts d'Informació Cadastral, s'amplien les possibilitats d'accés a l'Oficina Virtual del Cadastre als titulars cadastrals o als seus representants o persones autoritzades.
Cost
Segons les ordenances vigents:
Per cada certificació: 10,50 euros
On podeu fer la gestió?