X
Programa de Nadal 2025
Sant Vicenç es prepara per viure els actes centrals de la Festa Major d'Estiu

CapgrossosDesprès d’un intens cap de setmana atapeït d’actes que han estat molt reeixits i ben acceptats, com el correfoc i el bany de nit, Sant Vicenç es prepara per viure el proper dimecres15 d'agost els actes centrals de la seva Festa Major d'Estiu 2012. 

Aquest dia, les campanes començaran a repicar a les 10 del matí, tot anunciant l´inici d'aquesta significativa jornada festiva. Poc més tard, cap a 2/4 d'11 a les portes de l'Ajuntament, es donarà el tret de sortida a l'Anada a Ofici en companyia dels gegants de la vila. Tot seguit, se celebrarà la missa solemne en honor a la Mare de Déu de l'Assumpció, que un any més comptarà amb la participació de l'Orfeó Parroquial El Delme. 

Focs d'artificiI en acabat l'ofici, la cercavila de gegants i capgrossos enfilarà cap a la plaça del Poble, on tothom que ho vulgui podrà ballar sardanes, tot seguint els sons de la Cobla Selvamar. I recordeu que, entre sardana i sardana, podreu satisfer la set i la gana amb el vermut popular.

Enguany, abans de l'inici de les sardanes, una representació de Sant Vicenç per la Independència llegirà el Manifest de la Marxa Cap a la Independència, que també serà lliurat a l'alcalde, Miquel Àngel Martínez i Camarasa. En aquest sentit, recordar que el Ple de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt va acordar l'adhesió del nostre municipi a l'Associació de Municipis per la Independència (AMI), de la qual en formen part més de 500 municipis.

HavaneresPerò la festa, el foc i la música conviuran durant tota la jornada. Així, a 2/4 de 10 de la nit, la platja acollirà la tradicional cantada d'havaneres, a càrrec dels Pescadors de l'Escala. I per acompanyar les havaneres, els Amics de la Petanca, prepararan un bon rom cremat a l'estil dels vells pescadors. En acabat, i sense que ens haguem de desplaçar, podrem continuar gaudint a la vora del mar amb el castell de focs.

La festa continuarà a partir de les 12 de la nit a Montaltpark on el grup Latin Swing farà sonar la música perquè la pista, una vegada més, es torni a omplir de ball.

 

Publicat el 13.08.2012
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina