C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
No s'atendrà cap persona que no tingui cita prèvia concertada.
A partir del dilluns 17 d'agost l'OAC de la Policia Local obrirà per a realitzar gestions administratives amb cita prèvia en horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h (exclosos els dies festius). Fora d’aquest horari, podeu contactar amb la patrulla trucant al 609 30 30 20.
Serà imprescindible concertar cita trucant prèviament al telèfon 93 791 04 09 o bé mitjançant un correu electrònic a mparera
Obertura amb seguretat
L’obertura d’aquesta oficina d’atenció es fa prèvia adequació de les instal·lacions per garantir distàncies segures entre personal i persones usuàries i amb la dotació de material d’autoprotecció necessari (mascaretes, gel hidroalcohòlic, càmera tèrmica per ...)
Qualsevol persona que accedeixi a l'OAC de la Policia Local ho haurà de fer amb la mascareta posada i rentar-se les mans amb el gel hidroalcohòlic que tindrà a la seva disposició.
Us recordem que podeu realitzar les vostres consultes, tràmits i gestions durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any, a través del web municipal.