X
Brigada Jove 2024
Botó que mostra/amaga menú superior
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies - Actualitat
Ciutadans valora els resultats de les eleccions municipals del 24M

Logo CiutadansEstimados vecinos,

En nombre de los que han formado la lista de la candidatura de C's en Sant Vicenç y en el mío propio queremos agradecer a todos los ciudadanos que nos han votado y han decidido  que Ciutadans sea también una de las voces que estén representadas en la vida política oficial del consistorio.

Lógicamente vamos a defender las principios por los que nos hemos presentado en estas elecciones: lealtad constitucional, retirada de símbolos partidistas de todas las zonas públicas del pueblo, transparencia, no a la corrupción, participación, control racional del gasto, reducción impositiva, poner a la gente más competente y profesional al mando, no al amiguismo, si a la modernidad y al cosmopolitismo...

Ese es el compromiso que hemos adquirido y, por lo tanto, nuestra acción política irá encaminada a su consecución, ya sea mediante control legislativo, oposición o apoyos puntuales.

Respecto a nuestra relación con las otras formaciones decimos que nuestra actitud será positiva y respetuosa en el plano personal. Somos adversarios políticos pero no enemigos. Vamos a jugar limpio y de forma constructiva, si bien en el terreno de las ideas políticas estaremos contra las propuestas que vulneren la legalidad democrática que rige esta sociedad.

De nuevo, muchas gracias a todos. Nos tenéis a vuestra disposición, ahora más que nunca. Podéis contactar en cualquier momento.

Atentamente,
Benito Pérez
Candidato de C’s
mail: bppolitica@gmail.com



Estimats veïns,

En nom dels qui hem format la llista de la candidatura de C's a Sant Vicenç i en el meu propi volem agrair a tots els ciutadans que ens han votat i han decidit que Ciutadans sigui també una de les veus presents a la vida política oficial del consistori.

Lògicament defensarem els principis pels que ens hem presentat en aquestes eleccions:  lleialtat constitucional, retirada de símbols partidistes de totes les zones públiques del poble, transparència, no a la corrupció, participació, control racional de les despeses, reducció impositiva, posar a la gent més competent i professional al comandament, no a l'amiguisme, si a la modernitat i el cosmopolitisme,....

Aquest és el compromís que hem adquirit i, per tant, la nostra acció política anirà dirigida a la seva consecució, sigui mitjançant control legislatiu, oposició o recolzaments puntuals.

Respecte a la nostra relació amb les altres formacions polítiques us diem que la nostra actitud serà positiva i respectuosa a nivell personal. Som adversaris polítics; però no enemics. Jugarem net i de forma constructiva, si bé en el terreny de les idees polítiques estarem contra  les propostes que vulnerin la legalitat democràtica que regeix aquesta societat.

De nou, moltes gràcies a tots. Ens teniu a la vostra disposició, ara més que mai. Podeu contactar en qualsevol moment.

Atentament,
Benito Pérez
Candidato de C’s
mail: bppolitica@gmail.com

(Escrits -català i castellà- elaborats per Ciutadans.)


OAC DE L'AJUNTAMENT
Publicat el 03.06.2015
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

^