X
Música & Drinks
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Botó que mostra/amaga menú lateral
Els Tràmits
Llicència d'habitatge d'ús turísitic
  • Podeu realitzar les tramitacions de manera telemàtica (amb certificat digital), emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la documentació requerida segons el tràmit.

    L'Oficina d'Atenció Ciutadana presta atenció presencial sense cita prèvia però si voleu evitar esperes innecessàries podeu demanar reserva d'hora per a realitzar el vostre tràmit en aquest ENLLAÇ.

    TRÀMIT

    Sol·licitud d'habitatge d'ús turístic.

    L'habitatge d'ús turístic és l'habitatge cedit pel seu propietari, directament o indirectament, a tercers, de manera reiterada i a canvi de contraprestació econòmica, per a una estada de temporada, en condicions d'immediata disponibilitat i amb les característiques establertes per reglament.

    • Qui ho pot demanar?

      El propietari o llur representant. Si la comercialització de l'habitatge la gestiona un intermediari, també haurà de constar la seva signatura en la comunicació. Si el propietari atorga representació per donar d'alta l'activitat a l'intermediari, aquesta persona signarà als 2 llocs. 
    • Quan es pot sol·licitar?

      Sempre 
    • Cost de la taxa

      154,65€, segons indica l'Ordeança Fiscal 33 d’Activitats
    • Documentació que cal aportar 
      • Fotocòpia Cèdula d’habitabilitat en vigor de l’habitatge
      • En el cas dels habitatges sotmesos al règim de propietat horitzontal: certificació expedida per l’Administració de la comunitat que acrediti que l’activitat d’habitatge d’ús turístic no està prohibida pels estatuts de la comunitat de propietaris
      • Pòlissa de Responsabilitat Civil que cobreixi els possibles danys que la conducta dels usuaris de l’habitatge pugui causar a terceres persones, mentre aquells romanguin dins l’habitatge
  • Marc legal
OAC DE L'AJUNTAMENT

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

^