Podeu realitzar les tramitacions de manera telemàtica (amb certificat digital), emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la documentació requerida segons el tràmit.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana presta atenció presencial sense cita prèvia però si voleu evitar esperes innecessàries podeu demanar reserva d'hora per a realitzar el vostre tràmit en aquest ENLLAÇ.
TRÀMIT
Sol·licitud d'habitatge d'ús turístic.
L'habitatge d'ús turístic és l'habitatge cedit pel seu propietari, directament o indirectament, a tercers, de manera reiterada i a canvi de contraprestació econòmica, per a una estada de temporada, en condicions d'immediata disponibilitat i amb les característiques establertes per reglament.
- Qui ho pot demanar?
El propietari o llur representant. Si la comercialització de l'habitatge la gestiona un intermediari, també haurà de constar la seva signatura en la comunicació. Si el propietari atorga representació per donar d'alta l'activitat a l'intermediari, aquesta persona signarà als 2 llocs. - Quan es pot sol·licitar?
Sempre - Cost de la taxa
154,65€, segons indica l'Ordeança Fiscal 33 d’Activitats. - Documentació que cal aportar
- Fotocòpia Cèdula d’habitabilitat en vigor de l’habitatge
- En el cas dels habitatges sotmesos al règim de propietat horitzontal: certificació expedida per l’Administració de la comunitat que acrediti que l’activitat d’habitatge d’ús turístic no està prohibida pels estatuts de la comunitat de propietaris
- Pòlissa de Responsabilitat Civil que cobreixi els possibles danys que la conducta dels usuaris de l’habitatge pugui causar a terceres persones, mentre aquells romanguin dins l’habitatge