X
Fira Comerç SVM
Botó que mostra/amaga menú superior
Portada > Serveis a les persones > Atenció Ciutadana > Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Botó que mostra/amaga menú lateral
Atenció Ciutadana
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)


Oficina d'Atenció ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt que permet a les ciutadanes i els ciutadans resoldre tràmits municipals de forma centralitzada i respondre les demandes d'informació sobre el mateix Ajuntament o sobre el poble.

L'OAC és una aposta de l'Ajuntament per una administració de qualitat que es basa en un model d'atenció personalitzada i especialitzada, amb l'objectiu d'agilitar les gestions municipals i millorar, des d'un únic punt, el servei que presta l'Administració Municipal.

Amb aquest servei s'ofereix un tracte personalitzat i professional, una administració més propera, en definitiva, un Ajuntament receptiu a la ciutadania.

Estem fent un gran esforç per unificar i simplificar tots els tràmits que ens relacionen amb la ciutadania, per tal que la majoria, es puguin resoldre en una sola visita.

Des d'aquest espai podeu accedir a la secció de  Tràmits i Gestions, on us expliquem qui els pot fer, i com, on i en quin moment. Aquesta pàgina estarà actualitzada constantment.

Dades de l'àmbit
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Responsable polític: Sergi Rabat Fajardo
fajardors@svmontalt.cat

Cap de l'OAC: Ana Montes
amontes@svmontalt.cat

Auxiliars administratius/ves:

Cristina Marull 
cmarull@svmontalt.cat

Cristina Pannon
pannonbc@svmontalt.cat

Isabel Ferrer
ferrergi@svmontalt.cat

Oficina d' Atenció al Ciutadà
C/ Sant Antoni, 13
08394 Sant Vicenç de Montalt

Tel.: 93 791 05 11
Fax: 93 791 29 61
Correu electrònic:
oficines@svmontalt.cat

Horari:
De dilluns a divendres: de 9:00h a 14:00h
Dimecres: de 16:00 a 19:00h

OAC DE L'AJUNTAMENT

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

^