C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt que permet a les ciutadanes i els ciutadans resoldre tràmits municipals de forma centralitzada i respondre les demandes d'informació sobre el mateix Ajuntament o sobre el poble.
L'OAC és una aposta de l'Ajuntament per una administració de qualitat que es basa en un model d'atenció personalitzada i especialitzada, amb l'objectiu d'agilitar les gestions municipals i millorar, des d'un únic punt, el servei que presta l'Administració Municipal.
Amb aquest servei s'ofereix un tracte personalitzat i professional, una administració més propera, en definitiva, un Ajuntament receptiu a la ciutadania.
Per tal d'atendre les vostres demandes posem a la vostra disposició els mitjans humans i tècnics de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, on us podreu adreçar mitjançant tres canals:
Responsable polític
Elisa de Mata
demataae
Cap de l'OAC
Ana Montes
amontes
Auxiliars administratius/ves:
Cristina Marull
cmarull
Cristina Pannon
pannonbc
Isabel Ferrer
ferrergi
Ens trobaràs a:
OAC Centre
C/ Sant Antoni, 13
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
OAC Litoral
C/ Pica d'Estats, 1 - Edifici Sorli Sport
Horari: dimecres, de 9 a 14 h
Tel.: 93 791 05 11
Correu electrònic:
oficines
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt