C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Una de les prioritats de l'Àrea d'Atenció Ciutadana és impulsar el servei a les persones, ja que en el nostre poble hi viu gent de diferent sexe, raça i edat. Gent que pensa i parla de moltes maneres.
I tota aquesta gent, una per una, som persones que, en un moment o altre, hem de fer un tràmit, una consulta, una gestió, una sol·licitud, etc. En definitiva: demandes d'informació i d'atenció.
Per això, estem treballant per aconseguir que Sant Vicenç sigui un poble de les persones i per a les persones.
Per tal d'atendre les vostres demandes posem a la vostra disposició els mitjans humans i tècnics de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, on us podreu adreçar mitjançant tres canals:
Responsable polític
Elisa de Mata
demataae@svmontalt.cat
Cap de l'OAC: Ana Montes
amontes@svmontalt.cat
Oficina d'Atenció Ciutadana
C/ Sant Antoni, 13
08394 Sant Vicenç de Montalt
Tel.: 93 791 05 11
Fax: 93 791 29 61
Correu electrònic:
oficines@svmontalt.cat
Horari:
De dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00h
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt