C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt posa a disposició de la ciutadania l'Oficina Local d'Habitatge, un servei públic gratuït, per gestionar temes d'habitatge, i informar i assessorar els santvicentins i les santvicentines sobre aquestes qüestions.
L'Oficina Local d'Habitatge té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l'habitatge. Així, els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les demandes d'ajuts econòmics vinculats amb l'habitatge, inscriure's al Registre de Sol·licitants d'HPO o conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social, entre d'altres qüestions, podran dirigir-se a l'oficina on una tècnica els atendrà i els oferirà informació individualitzada.
Amb aquest servei, l'Ajuntament pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint un major grau de comoditat pels demandants d'habitatge protegit, que ja no hauran d'anar d'un departament a un altre a la recerca d'informació.
L'Oficina Local d'Habitatge és un servei que ofereix l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt en conveni amb el Consell Comarcal del Maresme.
Responsable polític
Javier Sandoval
Visites amb hores concertades
oficina local d'habitatge (OLH)C/ SantAntoni, 13
Tel.: 93 791 01 99
habitatge
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt