C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt posa a disposició de la ciutadania l'Oficina Local d'Habitatge, un servei públic gratuït, per gestionar temes d'habitatge, i informar i assessorar els santvicentins i les santvicentines sobre aquestes qüestions.
L'Oficina Local d'Habitatge té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l'habitatge. Així, els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les demandes d'ajuts econòmics vinculats amb l'habitatge, inscriure's al Registre de Sol·licitants d'HPO o conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social, entre d'altres qüestions, podran dirigir-se a l'oficina on una tècnica els atendrà i els oferirà informació individualitzada.
Amb aquest servei, l'Ajuntament pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint un major grau de comoditat pels demandants d'habitatge protegit, que ja no hauran d'anar d'un departament a un altre a la recerca d'informació.
L'Oficina Local d'Habitatge és un servei que ofereix l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt en conveni amb el Consell Comarcal del Maresme.
Responsable polític: Sònia Miquel
miquelss@svmontalt.cat
Visites amb hores concertades
oficina local d'habitatge (OLH)C/ SantAntoni, 13
Tel.: 93 791 01 99
habitatge@svmontalt.cat
CALENDARI OBERTURA OLH 2022
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt