Podeu realitzar les tramitacions de manera telemàtica (amb certificat digital), emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la documentació requerida segons el tràmit.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana presta atenció presencial amb cita prèvia que podeu demanar en aquest ENLLAÇ.
IMPORTANT EN CAS DE REALITZAR LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA AMB CERTIFICAT DIGITAL: Caldrà efectuar el pagament dels 2 euros de la taxa a través d’aquest ENLLAÇ i posteriorment realitzar la tramitació telemàtica, (amb certificat digital), emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi el comprovant de pagament.
Descripció
Qui el pot demanar Tot ciutadà que resideixi o hagi residit a Sant Vicenç de Montalt. El tràmit el pot realitzar l'interessat o una persona autoritzada.
Documentació que cal presentar En el cas que el tràmit el realitzi una persona diferent a l'interessat, caldrà aportar autorització i documentació original i en vigor de l'autoritzat i de l'interessat.
On es pot tramitar presencialment?