www.svmontalt.cat

  • Per solicitar telemÓticament, amb certificat digital, cliqueu AQU═

    Qui la pot demanar?
    Seran considerades entitats ciutadanes inscriptibles al Registre totes aquelles l'objecte de les quals sigui el foment o la millora dels interessos generals o sectorials, ve´ns del municipi, i en particular, les associacions de ve´ns d'un barri o d'un districte, de pares d'alumnes, entitats culturals, esportives, recreatives, d'esplai i juvenils, sindicals, empresarials, professionals, polÝtiques o qualsevol d'altres de similars.

    Documentaciˇ que cal presentar

    • Formulari d'inscripciˇ 
    • Acta fundacional (c˛pia)
    • Estatuts de l'entitat (c˛pia)
    • N˙mero d'Identificaciˇ fiscal - NIF de l'entitat (c˛pia)
    • Certificaciˇ del nombre de socis signada pel president de l┤entitat
    • Resoluciˇ del Registre General d┤Associaciacions de la Conselleria de JustÝcia de la Generalitat de Catalunya. (c˛pia)
    • N˙mero d┤inscripciˇ al Registre General d┤Associaciacions de la Conselleria de JustÝcia de la Generalitat de Catalunya. (c˛pia)
    • Les entitats esportives federades: N˙mero d┤Inscripciˇ del Registre d┤Entitats Esportives de la Secretaria General de l┤Esport.


    On es pot tramitar?
    Oficina d┤Atenciˇ al CiutadÓ
    Carrer Sant Antoni, 13 (Planta Baixa)
    De dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00h


    TrÓmit que seguirÓ

    • Presentaciˇ de la solĚlicitud correctament omplerta juntament amb la documentaciˇ anteriorment assenyalada al Registre General de l┤Ajuntament (OAC)
    • Lliurament de la documentaciˇ al Departament de Participaciˇ Ciutadana
    • Si la documentaciˇ presentada Ús correcta, inscripciˇ de l┤entitat al RMAE i notificaciˇ a l┤entitat del n˙mero de registre corresponent.
    • Si la documentaciˇ presentada no Ús correcta es requerirÓ a l┤entitat per tal que l┤esmeni en el termini legalment establert.