C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Mitjançant aquesta borsa de treball es pretén fomentar la contractació de persones en situació d’atur del municipi, posant especial atenció a les persones amb més dificultats d’inserció laboral i/o en situació de risc d’exclusió social.
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt ha iniciat el procés de selecció per a la creació d’una borsa d’operaris de la Brigada Municipal. Els/les aspirants que passin a formar part d’aquesta borsa, amb caràcter interí, cobriran substitucions derivades de qualsevol necessitat d’absència, suplència, acumulació de tasques, o vacants temporals que puguin donar-s’hi a la plantilla de la Brigada Municipal.
El termini per a la presentació d’instàncies començarà a comptar des del dimarts dia 17 de novembre i finalitzarà el dilluns dia 30 de novembre.
Podeu consultar els requisits necessaris i els detalls del procés de selecció en aquest ENLLAÇ.
La selecció dels aspirants es farà mitjançant la valoració curricular i la realització d'entrevistes.
Els/les candidats/es interessats/des hauran de presentar la sol·licitud, acompanyada de tota la documentació requerida al registre de l'Ajuntament.
AVÍS: a causa de la crisi sanitària l'OAC només atén amb cita prèvia, que podeu demanar a través d'aquest FORMULARI. Les sol·licituds també es poden presentar de manera telemàtica (amb certificat digital) des de l'apartat de Tràmits del web municipal, emplenant una instància genèrica, o en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt