www.svmontalt.cat

L'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt obre un procés per a contractar temporalment 1 persona que es trobi en situació d’atur. Es tracta d’una convocatòria que ofereix 1 plaça de plans d’ocupació, subvencionada per la Diputació de Barcelona, que permetrà que aquesta persona pugui treballar a l’Ajuntament per un període de 6 mesos.

La convocatòria va adreçada a persones en situació d’atur amb dificultats d’inserció laboral i en situació de risc d’exclusió social.


El perfil professional és d'auxiliar administratiu/va per a l'Oficna d'Atenció Ciutadana (OAC)

Les condicions per poder accedir a aquest lloc de treball consten a les bases que ha elaborat l’Ajuntament on, entre d’altres requisits, hi ha la de tenir complerts 16 anys d'edat, el d’estar inscrit al SOC com a Demandant d’Ocupació No Ocupat (DONO)  i a la xarxa Xaloc.

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria es poden presentar al registre general d'entrada de l'Ajuntament del 17 al 31 de maig de maig. Si opteu per la presentació presencial a l'OAC, caldrà que demaneu CITA PRÈVIA. També podeu fer la tramitació telemàtica amb certificat digital, emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la documentació que s'indica a les bases. 

Podeu consultar la informació sobre aquesta convocatòria en aquest  ENLLAÇ

Publicat el 14.05.2021