www.svmontalt.cat


A la instància de sol·licitud caldrà indicar clarament a quina plaça s'opta.

L'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt obre un procés per a contractar temporalment 3 persones que es trobin en situació d’atur. Es tracta d’una convocatòria que ofereix 3 places de plans d’ocupació, subvencionades per la Diputació de Barcelona, que permetran que aquestes persones puguin treballar a l’Ajuntament per un període d'entre 3 i 6 mesos depenent de la plaça.

Els perfils professionals que es busquen són:

  • Auxiliar administratiu/va (2 places)
  • Operari de Medi Ambient -Agent Cívic- (1 plaça)

Les condicions per poder accedir a aquest lloc de treball consten a les bases que ha elaborat l’Ajuntament on, entre d’altres requisits, hi ha la de tenir complerts 18 anys d'edat, el d’estar en situació d'atur en recerca de feina i a la xarxa Xaloc (Preferentment a la Borsa de Treball de Sant vicenç de Montalt) .

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria es poden presentar al registre general d'entrada de l'Ajuntament del 14 al 23 de juny de 2022. Si opteu per la presentació presencial a l'OAC, caldrà que demaneu CITA PRÈVIA. També podeu fer la tramitació telemàtica amb certificat digital, emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la documentació que s'indica a les bases. 

Podeu consultar la informació sobre aquesta convocatòria en aquest  ENLLAÇ.

Publicat el 13.06.2022