C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'Ajuntament de sant Vicenç de Montalt ha anunciat l'obertura de la convocatòria per concedir la gestió de la barra de la festa de Cap d’Any 2025, que se celebrarà la matinada del 31 de desembre de 2024 i l'1 de gener de 2025 al parc dels Germans Gabrielistes. Aquesta oferta es fa extensiva a les entitats santvicentines, amb l'objectiu de fomentar la participació i la dinamització de la ciutadania.
Enguany qualsevol entitat inscrita al Registre Municipal d’Entitats i Associacions, pot optar a gestionar aquest servei, sempre i quan compleixi amb els requisits establerts en aquestes bases.
Les entitats poden presentar les seves sol·licituds via instància telemàtica, a través de l’apartat de tràmits de la web municipal, adjuntant l’annex corresponent (annex 1 - sol·licitud individual o annex 2 - sol·licitud conjunta) fins al 19 de desembre de 2024 a les 12 h.
En cas de més d’una sol·licitud per la gestió de la barra de bar, el sistema d’adjudicació serà el de sorteig.
BASES EXPLOTACIÓ SERVEI BAR CAP D'ANY
![]() | Bases explotació bar Cap d'Any Fitxer: Bases_explotacio_bar_Cap_d_Any__2_.pdf Format: Acrobat-PDF |