C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Un cop finalitzat el termini per a la presentació de sol·licituds de participació a la Fira de Nadal 2025, s’han rebut 25 sol·licituds que compleixen els requisits i que han estat valorades i puntuades segons els criteris establerts a les bases. Tanmateix, en haver-se formalitzat una renúncia d’entre les sol·licituds admeses i puntuades, finalment s’han adjudicat un total de 24 parades.
Atès que encara hi ha espai disponible a la fira per a tres parades més, s’obre un nou termini per a la presentació de sol·licituds des del dia 20 al 24 de novembre de 2025.
En aquest document podeu veure tots els detalls de l'adjudicació i del nou termini obert per a la presentació de sol·licituds:
![]() | Convocatòria sol·licitud parades Fira de Nadal Fitxer: DECRET_ADJUDICACIO_PARADES_FIRA_I_NOU_TERMINI_PER_PARTICIPAR.pdf Format: Acrobat-PDF |
Instruccions per fer la sol·licitud
Cal que ompliu, signeu i annexeu la Declaració responsable de participació a la fira. Les persones interessades hauran de presentar la sol·licitud específica al Registre d’Entrada de l’Ajuntament, presencialment o a la web municipal (amb certificat digital), emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la sol·licitud específica i la documentació que consta a les bases.
Sol·licitud específica DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A EXPOSITORS DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A PARADES D'ALIMENTACIÓ
Podeu consultar les bases de la Fira de Nadal aquí:
![]() | bases reguladores fira de nadal 2025 Fitxer: 2025_BASES_REGULADORES_DE_LA_FIRA_DE_NADAL_DE_SANT_VICENCI__DE_MONTALT.pdf Format: Acrobat-PDF |
Per a qualsevol consulta relacionada amb aquesta fira, podeu enviar un correu a mjcucurull@svmontalt.cat o al telèfon 670.69.73.84.