Cliclant a l'enllaç de l'e-TRAM trobareu el model d'instància genèrica que podeu utilitzar per a qualsevol tràmit que hagueu de fer amb l'Ajuntament i que no tingui un formulari específic, i també informació i moldels de sol·licitud d'un següit de tràmits especifics, relacionats amb els àmbits d'atenció a la ciutadania i urbanisme, activitats i medi ambient (Finestreta Única Empresarial) que heu de tramitar electrònicament amb certificat digital.
e-TRAM: tràmits en línia amb l'Ajuntament
Model instància genèrica per tràmits presencials (A causa de la crisi sanitària només es presta atenció presencial a l'OAC en casos excepcionals i cal demanar cita prèvia trucant al 93 791 05 11)
Si voleu obtenir el vostre idCAT Mòbil per fer tràmits telemàtics cliqueu a aquest ENLLAÇ
Si necessiteu un certificat/volant d'empadronament/convivència sol·liciteu-lo AQUÍ
Si heu de contactar amb l'oficina de Gestió Tributària de Sant Vicenç de Montalt cliqueu a AQUEST ENLLAÇ
AVÍS: d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú les empreses, les entitats i els professionals han de presentar els documents electrònicament i s'han de relacionar amb les administracions públiques de forma telemàtica, utilitzant un certificat electrònic. Per a més informació sobre els subjectes obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques i sobre els certificats electrònics cliqueu AQUÍ.