C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
S´ha intentat per dues vegades la notificació i ha estat impossible la seva pràctica. Per tant, en compliment de l´article 59.5 de la Llei 30/1992 es procedeix a la present notificació edictal a la persona identificada en el paràgraf anterior.
El text del decret de 10 de juliol de 2008, és el següent:
“Aquest Ajuntament ha tingut coneixement amb motiu de l´acta de l´Agent Cívic Mediambiental, dels següents FETS:
Acta de l´Agent Cívil Mediambiental de data 2 de juliol de 2008 hora 11:30h, carrer de Sant Isidre, 3 baixos, abocament incontrolat. (S´adjunten vàries fotografies dels residus)
De conformitat amb allò que determina l´article 46 de l´Ordenança número 55 Reguladora de la gestió de residus de Sant Vicenç de Montalt, les infraccions seran objecte de sanció a càrrec de l´alcalde, per la qual cosa procedeix iniciar el corresponent procediment sancionador per esbrinar els esmentats fets i en el seu cas la imposició de la corresponent sanció.
Per tot això, de conformitat amb el que preveu l´article 13 RD 1398/93, de 4 d´agost, pel que s'aprova el reglament de procediment per l'exercici de la potestat sancionadora.
RESOLC:
Primer.- Iniciar un procediment sancionador núm. Exp. 16/2008 per esbrinar les possibles responsabilitats en què hagués pogut incórrer el senyor Xavier Andrés Aznar, amb domicili en el carrer Sant Isidre, 3, baixos de Sant Vicenç de Montalt, com a conseqüència dels fets abans esmentats, manifestant-li que poden ser constitutius d´una infracció prevista a l´article 41.4 de l´Ordenança número 55 Reguladora de gestió de residus de Sant Vicenç de Montalt, sens perjudici d´altres infraccions que es poguessin detectar durant la instrucció.
Segon.- Designar instructor de l´expedient al senyor Antoni Fajardo i Graupera i Secretari, el de la Corporació.
Tercer.- Comunicar a l´interessat que disposa d´un termini de 15 dies a comptar des de la notificació del present, per a formular al·legacions i aportar els documents i les informacions que consideri convenients. Així mateix, durant aquest termini podrà proposar l´obertura d´un període de prova concretant els mitjans de prova que vulgui fer valer.
Quart.- Notifiqui´s aquesta resolució als interessats i al designat Instructor als efectes previstos en el article 6 del Decret 1398/93.”
El que es fa públic tot fent avinent que aquest és un acte de tràmit que no esgota la via administrativa i que s´obre audiència i vista de l´expedient de referència, durant un termini de 15 dies, per tal d´al·legar la corresponent oposició i/o presentar els documents que es considerin oportuns."
Sant Vicenç de Montalt, 23 de juliol de 2008.
L´ALCALDE,
Sgt.: Miquel Àngel Martinez i Camarasa
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt