X
Distintiu zones blaves i verdes
Botó que mostra/amaga menú superior
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies - Actualitat
Què cal fer per accedir a un habitatge amb protecció oficial?

Habitatge


Si esteu interessats en la compra o lloguer d’habitatges amb protecció oficial us heu d'inscriure en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial.

La inscripció a aquest Registre podeu fer-la a través del web www.registresolicitants.cat

En aquesta pàgina web trobareu indicacions sobre els requisits i documentació necessària per accedir-hi, la normativa que el regula i les oficines on us podeu adreçar de tot Catalunya.

Què és el Registre de Sol·licitants d'HPO
És un registre públic, administratiu, compost pels registres propis dels ajuntaments que es puguin arribar a constituir i pel registre de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

Té caràcter permanent, sense terminis per tramitar-hi la sol·licitud d’inscripció, i s’hi pot inscriure qualsevol persona amb residència en un municipi de Catalunya, en qualsevol moment i a través de qualsevol dels canals disponibles.

Per poder ser adjudicatari d’un habitatge amb protecció oficial, és un requisit imprescindible estar inscrit en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya.

IMPORTANT: La inscripció en el Registre no suposa l’adjudicació automàtica de cap habitatge. La inscripció en el Registre té una vigència d'un any.

OAC DE L'AJUNTAMENT
Publicat el 24.01.2021
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
^